naar Milaan - Reisverslag uit Leiderdorp, Nederland van Alenka Wels - WaarBenJij.nu naar Milaan - Reisverslag uit Leiderdorp, Nederland van Alenka Wels - WaarBenJij.nu

naar Milaan

Door: alenkawels

Blijf op de hoogte en volg Alenka

17 Juli 2012 | Nederland, Leiderdorp

Hier zitten we dan, laurien en ik. Op utrecht centraal te wachten op onze trein die ons naar Duitsland brengt. Daarna reizen we door naar milaan waar we om 20:50 (als het goed is :p) aankomen. Nu nog kwartier wachten op onze trein maar we vermaken ons met mensen kijken. Het regent hier maar over 12 uur zitten wij in lekker warm weer :) ondertussen zijn we ook al wat backpackers tegengekomen waaronder een 60 jaar oude man met dreadlocks. Laurien wou eigenlijk koffie kopen maar na de prijs gezien te hebben bedacht ze zich. We zullen erg op ons budget moeten letten jammer genoeg. We hebben er super veel zin!!! Heel veel kusjes aan iedereen in nederland van mij en laurien!

• 17 Juli 2012 - 13:38

Jente:

haha grappi dit :)
    hadden jullie het briefje van diede en mij nog gevonden?? xx

• 17 Juli 2012 - 21:23

Alenka Wels:

Haha ja gevonden :) heel lief van jullie!