bijna zover :) - Reisverslag uit Leiderdorp, Nederland van Alenka Wels - WaarBenJij.nu bijna zover :) - Reisverslag uit Leiderdorp, Nederland van Alenka Wels - WaarBenJij.nu

bijna zover :)

Door: alenkawels

Blijf op de hoogte en volg Alenka

16 Juli 2012 | Nederland, Leiderdorp

Morgen is het dan eindelijk zover. Na maanden gefantaseerd te hebben gaan Laurien en ik morgen dan toch echt beginnen aan onze europa reis. Afgelopen week bestond voor mij vooral uit alles opzoeken en uitprinten zodat we niet helemaal onvoorbereid ergens aankomen :p We staan morgen lekker vroeg op want onze eerste trein vanuit Leiden Centraal vertrekt al om half 7. Als het goed is komen we dan om 20:50 aan in Milaan. Daar wordt het zoeken naar een plekje om te overnachten. De volgende dag reizen we meteen door naar venetië waar we 6 dagen de stad onveilig gaan maken voordat we de ferry boot nemen naar Patras in griekenland. Ik heb er super veel zin in. Ik hoop dat ik jullie de komende maand niet te jaloers ga maken met mijn vakantie verhalen. Tot over een maandje allemaal!!!!

• 16 Juli 2012 - 16:40

Lisanne:

Heeeeeeel veeeeeel plezier!!!

Xx

• 16 Juli 2012 - 17:33

Astrid Dijkhuizen:

adviesje: ik ben net terug met de camper vanuit venetië het was er erg mooi, maar ik zat samen met mijn man onder de muggebeten die heel erg pijn deden, van de tijgermug een tropisch soort die daar veel aanwezig is en ook niet geheel ongevaarlijk dus smeer je in met een goed middel. Ik vind het echt heel spannend, ik wens jullie veel reisplezier, geniet ervan.
    Astrid.

• 17 Juli 2012 - 21:24

Alenka Wels:

Dankjewel astrid, we zullen opletten!