Praha - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Alenka Wels - WaarBenJij.nu Praha - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Alenka Wels - WaarBenJij.nu

Praha

Blijf op de hoogte en volg Alenka

11 Augustus 2012 | Tsjechische Republiek, Praag

  Het is fijn om weer in Praag te zijn :). We kwamen om 7 uur s avonds aan op het station. We namen de tram naar het appartement waar we verblijven. Het eerste wat we deden was echt al onze kleren in de wasmachine gooien. Het was zo fijn om weer schone kleren te hebben. We gingen voor het avondeten naar Kormidlo, een chill restaurantje in de buurt. Eindelijk heb ik mijn smazeny syr (tsjechisch gerecht) gehad :p Laurien was erg enthousiast over het tsjechische eten dus dat was een groot succes. We gingen redelijk op tijd slapen. Toen we ik in de middag in mijn slaapkamer was in het appartement dacht ik al een krekelgeluid dichtbij te horen maar ik kon nergens een krekel vinden dus dacht er niet meer over na. Toen ik ging slapen hoorde ik weer het geluid alsof de krekel ergens naast mij was. Ik klopte de deken uit en hoorde toen niks meer. Maar om 6 uur werd ik aangevallen door een krekel in mijn slaap... Ik schrok wakker toen het beest op mijn,hoofd sprong. Ik probeerde hem toen met een glas te vangen maar dat lukte helaas niet... Ik verhuisde toen maar naar de bank waar ik tot 10 uur nog heb geslapen. Uiteindelijk was het laurien gelukt de krekel te vangen en hebben we hem van het balkon in het gras gegooid. We gingen de stad in waar ik Laurien een paar dingen in het centrum heb laten zien. We gingen terug om 6 uur om pannekoeken te bakken thuis. Daarna hebben we met tsjechische muziek van een,tsjechisch biertje geniet. Om 11 uur gingen we uit in een 5 verdiepingen club waar zowat alleen maar toeristen heen gaan. Het was onwijs leuk en gezellig. We sliepen pas om 6 uur en stonden om,11 uur alweer op omdat ik heel graag bepaalde straatmuzikanten wou zien die in de stad speelden. Ik had deze ook al in Juli gezien toen ik hier was en ik had een foto van,ze gemaakt die ik op facebook had gezet en ik een,van die muzikanten in,had getagd. Paar dagen geleden zag ik dat,hij die foto als cover foto had ingesteld :) Toen ze klaar waren met,spelen begon ik met ze te praten en vertelde ik dat ik het was die de foto had gemaakt. Hij vond het erg leuk :) Na de muziek liepen we nog wat rond. We waren erg moe dus gingen vroeg naar huis. We gingen net weer naar Kormidlo om weer heel lekker te eten. Morgen gaan we met de bus naar Zeliv, naar famlie van mij. Daar blijven we tot maandag en dan zijn we weer in,Praag tot vrijdag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Alenka

I am a 22 year old biology student. After more than 3 years I am finally going back to Sri Lanka to help my friends there.

Actief sinds 13 Juli 2012
Verslag gelezen: 319
Totaal aantal bezoekers 33954

Voorgaande reizen:

30 Juli 2016 - 03 September 2016

Back to Sri Lanka

06 April 2013 - 02 Juni 2013

8 weeks Sri Lanka

21 Augustus 2012 - 01 Oktober 2012

Bonaire en Amerika

17 Juli 2012 - 16 Augustus 2012

On The Rails

Landen bezocht: