Mijn laatste reis van mijn tussenjaar - Reisverslag uit Leiderdorp, Nederland van Alenka Wels - WaarBenJij.nu Mijn laatste reis van mijn tussenjaar - Reisverslag uit Leiderdorp, Nederland van Alenka Wels - WaarBenJij.nu

Mijn laatste reis van mijn tussenjaar

Blijf op de hoogte en volg Alenka

05 April 2013 | Nederland, Leiderdorp

Morgen begin ik alweer aan mijn laatste reis van dit jaar. 8 weken naar Sri Lanka. Hierna begint het studentenleven met een zware studie dus ik moet nog even van mijn vrijheid genieten. Natuurlijk houd ik jullie allemaal up to date via mijn blog. Ik heb al heel wat mooie en bijzondere dingen over Sri Lanka gelezen. De mensen zijn er onwijs vriendelijk. Ik krijg echt de mogelijkheid om dingen te doen die ik voor de rest van mijn leven bij me zal dragen. Olifanten helpen verzorgen, weeskinderen les geven, de gemeenschap daar helpen. Ik vind het wel heel spannend dat ik alleen ga maar er zijn in totaal 5 vrijwilligers dus ik ben toch niet helemaal alleen. Ik heb ook al een week contact met een meisje Emma uit Engeland die op dezelfde dag aankomt als ik. Het is wel fijn om niet de enige nieuwe te zijn :P. De laatste week ga ik wel echt alleen reizen. Ik heb dan gelukkig al 7 weken achter de rug dus ik weet hoe de mensen zijn, hoe de cultuur is en hoe ik me moet gedragen. Dus teveel zorgen zou ik me niet moeten maken. Morgen vertrekt mijn vliegtuig om 14:55. Mijn ouders en Laurien (waarmee ik al heel wat bijzondere dingen heb ervaren afgelopen jaar) gaan me uitzwaaien op het vliegveld. In het vrijwilligershuis hebben we wifi en 1 computer dus ik heb genoeg mogelijkheden om jullie alles te laten weten :)
Ik laat dus snel wat van me horen als ik ben aangekomen

• 05 April 2013 - 20:23

Lau:

Lenkie! Nog maar één nachtje in Nederland whaaaaaaa! Ik zou wel weer mee willen ;)
    Tot morgen!